Sepi Tanpa Cinta

Ungkapan paling mudah menggambarkan rasa hati ini.. Sampai bilakah hati ini harus terus menyendiri, tanpa hadir sebuah rasa yang dinamakan CINTA ?.... Tidak layak kah aku untuk merasakan apa itu BAHAGIA ?...

Tuesday, July 18, 2006

R...

akhirnya aku dah bertemu gak dgn dia... dia terlalu segan dgn perempuan. maybe. sbb bila aku dah marah2 dia dlm sms, baru lah dia berani nak jumpa. aku marah bukannya aku benci. cuma aku dah penat nak bkawan dgn dia lama2 tanpa berjumpa. ye la, at least jumpa la skali. aku nak gak tau camne rupa "kawan" aku selama ni yg selalu sms dan miscall aku. kenal dlm frenster jer. dia tak pic aku, aku tgk pic dia.

dia lurus. jujur. dari riak wajah dia aku tau. dia seorang yg terlalu tenang. xpernah aku jumpa kawan lelaki yg bila kuar dgn aku, ajak aku ke surau. dia nak solat. aku terkejut gak memula jumpa dia. aku terharu. terkedu sbb sikap dia yg bertanggungjawab itu. tanggungjawab terhadap tuhan. aku tak leh solat ari tu dan dia pun faham.

borak2.. dpt jumpa sekejap jer. tapi cukup bermakna bg aku. masa nak balik naik bas, kami bersms lagi. aku dpt tau yg nampak aku seakan tercari2 dia masa aku dah masuk ke dlm bas. rupanya dia peratikan aku dari celah2 bas seberang jalan. rupanya dia dah naik bas tetapi menyorok agar aku tercari2 dia. pandai betul dia. malu tapi mahu..

pertemuan ke 2 berjalan. kali ni baru aku dpt tgk dia dari depan. dia sungguh bersih. paling tak tahan adalah bibirnya yg merah tuh! susah nak jumpa lelaki berbibir merah tau. aku rasa geram jer tgk bibir dia. rasa nak cium jer. teruknya aku kan.

dia pulak segak berpakaian opis. aku pulak berbaju kurung. aku suke tgk tgn dia. bila dia selinsing lengan baju dia, jantung aku berdegup kencang. sungguh seksi. berbulu agak lebat. aduh. parah dah aku.

weekend ni dia ajak jumpa lagi. aku setuju. rancang nak naik kete dia pergi ke satu shopping complex ni. dia setuju. aku harap dia akan meluahkan isi hatinya pada aku nanti. dah yg pastinya, aku jua punya perasaan yg sama terhadapnya.

tak sabar aku nak bersalam dan mencium tgn nya.. boleh kan?
dan aku berkira2 utk dia berfikir masa depan kami bersama kerana aku tak kan mahu menunggu lebih lama.
mungkin aku akan tinggalkan abg khairul.. kerana aku tak yakin dgn kehadiran dia secara terburu2 utk ajak aku berkahwin. kerana sikap dia, aku rasa bukan sukakan aku, tapi rasanya sukakan tubuhku. nafsu semata!
abg ariff, perasaan itu dah lama hilang kerana kau sering bermain tarik tali dgn ku. aku tak berdaya lagi utk semua itu. lebih baik aku menerima R dlm hidupku kerana aku dpt nampak masa depan aku akan lebih cerah jika bersama R...
aku harap dia bersetuju dgn kehendakku nanti...
aku mahu mengikat tali pertunangan thn ini juga..
kerana aku tak mahu lagi terus mencari cinta..
inilah cinta sejati aku....

3 Comments:

At Tuesday, August 08, 2006 3:06:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At Saturday, August 12, 2006 10:22:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

 
At Thursday, August 17, 2006 4:18:00 PM, Anonymous Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 

Post a Comment

<< Home