Sepi Tanpa Cinta

Ungkapan paling mudah menggambarkan rasa hati ini.. Sampai bilakah hati ini harus terus menyendiri, tanpa hadir sebuah rasa yang dinamakan CINTA ?.... Tidak layak kah aku untuk merasakan apa itu BAHAGIA ?...

Sunday, July 16, 2006

Pedih

pedih ati aku bila aku dpt tau yg Lan sebenarnya dah ada gf. agaknya kalau aku tak tanya, sampai ke saat ini pun aku tak kan tau.. ntah2 sampai bila2. pandai betul dia rahsiakan dari aku. sakit betul ati aku saat dia bgth kat aku.

siapa Lan? kawan bermulanya di ym.. thn lepas.. dah masuk setahun kami berkawan. sering ym.. sms.. dah berjumpa 2 kali. ok orangnya. beriman. masa mula2 kenal, dia takda gf. single. so bila pertama kali berjumpa, aku terus terpikat dgn pesonalitinya. tenang. mula2 aku simpan jer perasaan tu. tapi lama2 aku tak mampu simpan lagi. dan akhirnya aku terpaksa luahkan kerana aku terlalu tertekan klu tak luahkan. tapi dia jawab dgn tenang. yg dia tak bersedia lagi utk bercinta. aku tak dpt berbuat apa2. tak kan nak paksa dia lak. so aku hormat keputusan dia. aku simpan jer perasaan tu. tak dpt berbuat apa.

bila kini dah masuk setahun kami berkawan, dia terlepas cakap agaknya. terbongkar segalanya. aku tahu, dia mmg cari peluang nak beritahu aku hal sebenar. sbb aku dah mula cite pada dia ttg abg khairul. mungkin dia sengaja curi peluang itu utk meredakan hati dia. mungkin. dia kata yg dia sebenarnya dah ada gf masa mula2 kami kenal dulu. cuma masa tu diorang tgh ada krisis bla bla bla. aku malas nak dgr lagi. aku ati sakit. rupanya selama ni aku telah berjaya memperbodohkan diri di depannya yg aku ingat masih single. huh.. malang aku kene tipu bulat2..
aku tak amik peduli dah. lantak lah.. yg penting skrg aku perlu focus pada perancangan aku.
aku dgn abg khairul tak bercinta. takda tarikh declare pun couple. tapi nanti mmg aku nak tanya dia betul2 lepas dia abih kursus minggu ni. aku nak ajak dia bercinta dulu. pastu boleh bincang apa yang patut. aku tak nak bercinta lama2. dia pun setuju.
mak aku ingat aku masih dgn kmie.. kekasih lama aku. tak mungkin. dia dah ada gf. mana mungkin dia mahu kembali ke pangkuanku yg telah dia sendiri putuskan. aku pun ada maruah. lepas berbincang dgn abg khairul minggu depan, aku akan kenalkan dia dengan mak ayah aku.
aku berkira2 nak bertunang dlm tahun ni jugak. mungkin lepas raya. tu kata mak aku pada aku semalam jika ada org nak, dia akan terima sapa sahaja. harap mak ayah aku terima calon suamiku itu nanti...

2 Comments:

At Saturday, August 12, 2006 4:29:00 PM, Anonymous Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

 
At Thursday, August 17, 2006 9:39:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Post a Comment

<< Home