Sepi Tanpa Cinta

Ungkapan paling mudah menggambarkan rasa hati ini.. Sampai bilakah hati ini harus terus menyendiri, tanpa hadir sebuah rasa yang dinamakan CINTA ?.... Tidak layak kah aku untuk merasakan apa itu BAHAGIA ?...

Wednesday, July 12, 2006

Abg Ariff

Abg ariff.... sekarang baru nampak sikit tanda-tanda dia mulai sukakan aku. Iya ke? Sebabnya dia dah makin galak nak call aku... sms aku.. dah makin sering minta aku send gambar menerusi mms. Nape dia macam tu? Dia sukakan aku kah? kalau suka napa dari awal dia tak terus terang? napa bila hati aku mula terarah ke abg Khairul, dia pula yang muncul, seakan-akan mahu menarik perhatian ku semula? adakah kerana selama ini dia hanya mahu menguji aku?
memang.. memang selama ini aku sukakannya.. sebab dia terlalu mengambil berat ttg diri aku. Walaupun baru pernah sekali berjumpa, tapi aku dpt rasanya dia seorang yang baik. Mmg boleh dijadikan teman hidup. kenapa? sebab dia matang. jauh lebih tua dari aku. beza kami 7 tahun. kerjaya dia mmg tetap.. ada sebiji rumah sendiri malah mempunyai sebiji jazz...
aku tak pandang harta dia. yang aku pandang adalah hati budinya. raut wajahnya mmg tenang. seorang yang agak manja dan penyayang. pandai mengambil hatiku..
hujung minggu ini kami akan keluar bersama. dia berjanji utk membawa aku berjalan2 menaiki keretanya. Jazz.. mmg kereta idaman aku sejak dulu. entah bilalah kereta buruk wira aku tu akan bertukar menjadi jazz. hmmm...
dia akan benarkan aku membawa keretanya itu. aku hanya sekadar ingin melepaskan gian membawa kereta itu. kereta idaman yang tak kan mampu aku miliki.
aku cuma berharap.... masih tak terlalu lambat utk aku memilih....
siapa yang paling awal... itu lah dia...
sebab.. aku malas utk bermain perasaan ini lagi!!

5 Comments:

At Friday, July 14, 2006 7:51:00 AM, Blogger faisal said...

wak, hati2 ngan perasaan...jgn sampai membuat org manaruh harapan pada kita kalau kita tak ada komitmen dlm hubungan tu...

berpada2 dalam setiap tindakan..jgn sampai ada org lain terluka dgn tindakan kita..sy dah byk pengalaman camni..tanpa sy sedari sy dah lukai hati org lain...

semoga awk sentiasa bahagian bersama org2 tersayang ye..

 
At Sunday, July 16, 2006 12:25:00 AM, Anonymous cinta said...

faisal,

saya tak memilih pasangan. siapa yang menyayangi sy sepenuh hati, org itulah akan sy terima sepenuh hati. kerana hati ini tak berhak untuk memilih. kerana hati ini sudah terlalu dlm lukanya oleh kenangan silam.
terima kasih atas nasihat anda.

 
At Monday, August 07, 2006 9:11:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At Saturday, August 12, 2006 1:24:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

 
At Thursday, August 17, 2006 8:20:00 AM, Anonymous Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 

Post a Comment

<< Home